#DenkmeemetGW – Week van de medezeggenschap

Van 19 tot en met 23 februari 2018 is de Week van de Medezeggenschap: een week voor en door de medezeggenschap!  Een week vol activiteiten waarin de faculteitsraden en de Universiteitsraad laten zien wat zij doen voor studenten én medewerkers.

Op Intranet vind je de activiteiten van deze week: https://intranet.uu.nl/actueel/agenda/week-van-de-medezeggenschap

De faculteitsraad Geesteswetenschappen is op verschillende momenten actief. Zie voor meer informatie ook: www.facebook.com/GWuuFR

Koffie in de UBB

De faculteitsraad GW zal op woensdag en donderdag tussen 11.00 en 13.30 in de UBB te vinden zijn om samen met de U-raad en de studentassessor koffie en mueslirepen uit te delen! Heb je interesse in de faculteitsraad, vragen voor ons, behoefte aan koffie en wat lekkers? Kom dan gerust langs!

#DenkmeemetGW

Het is de Week van de Medezeggenschap en wij hebben een WINACTIE!

Plak deze sticker van de Faculteitsraad Geesteswetenschappen op een creatieve locatie en post hiervan een foto op een van je sociale media (Facebook, Instagram of Twitter) met de hashtag: #denkmeemetGW! Je kunt foto’s posten tot vrijdag 23 februari 13:00: daarna maken wij bekend welke foto’s wij het leukste vonden. De makers van de beste/meest creatieve foto’s maken kans op een bon van boekhandel Savannah Bay en/of een tegoedbon voor een koffietent in de binnenstad van Utrecht!

Je mag je foto ook mailen naar: studentengeleding.gw@uu.nl

De stickers liggen in de verschillende GW panden, worden uitgedeeld tijdens de koffiemomentjes op woensdag en donderdag (21 en 22 februari, 11:00-13:30 ) in de UBB, zijn op te halen bij de bestuurskamers van alle studieverenigingen,  en zijn te krijgen bij de raadsleden.