Oproep: meld je aan voor de facultaire werkgroep over de rol van GW in het vluchtelingendebat!

De personeelsgeleding van de faculteitsraad en het faculteitsbestuur richten een werkgroep op om te onderzoeken wat de faculteit Geesteswetenschappen voor de vluchtelingen in Nederland, en in het bijzonder in Utrecht, kan betekenen (zie ook het artikel in DUB).

In deze nog op te zetten werkgroep zullen in elk geval faculteitsraads- en bestuursleden deelnemen, maar ook andere geïnteresseerden zijn van harte uitgenodigd! Hierbij willen wij medewerkers die mee willen denken over de bijdrage van de faculteit in het vluchtelingendebat oproepen om zich aan te melden voor deze werkgroep door een e-mail te sturen naar faculteitsraad.gw@uu.nl.

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.